Pages - Menu

Sunday, November 23, 2008

Periksa Pulak

Esok, 24 November 08 - Aku dan geng aku akan menghadapi satu lagi peperiksaan yang penting dalam kerjaya kami.. Aduh..dah jauh perjalanan usia namun peperiksaan tak lagi habis-habis. Peperiksaan kali ni buat aku jadi gabra semacam jer. Bukan nyer apa... sebab subjek ni agak pelik sikit..

Subjek ni gabung tiga dalam satu....rekacipta + lukisan teknik + autocad... tiga dalam satu...belajar dalam masa tiga bulan jer..buat asignmen, hadir 5 tutorial, terus jer exam. Dengar citer kekawan yang belajar kat U lain, satu paper ni mau ambik satu semester...bukannya gabung 3 dalam satu.

Agak tension juga aku...belajar sesuatu yang baru...istilah entah ker aper-aper. Tapi bagi aku, kamikaze jer lah. Aku dah berusaha sedaya upaya ku...Ya Allah, aku bertawakkal kepadaMu setelah aku berhempas pulas untuk memahami ilmu yang disampaikan ini...

Moga esok , aku boleh jawab soalan ni dengan tenang dan betul...ameen

No comments: