Pages - Menu

Friday, November 21, 2008

Mimpi Ular




Dah beberapa kali aku bermimpi tentang ular dalam tidurku. Ular ni jenis tedung..cantik tapi tak bahaya..jenis jinak-jinak merpati ...selalu datang dekat aku dalam mimpi tapi tak boleh hendak didekati..jika didekati , ular nia akan menjauhkan diri..aneh mimpi ni..

Sekali tu aku mimpi tentang ular ni juga.. kali ni aku bertemu dua ekor ular jenis ini...cantik juga..akhirnya aku berjaya juga menangkap seekor daripadanya..Dalam mimpi ni aku sukar untuk dipisahkan daripadanya...

Malam kelmarin aku mimpi lagi tentang ular yang sama...kali ni ular tu macam sengaja tayang- dirinya kat aku...aku cuba mengejarnya namun aku tak dapat mendekatinya sehinggalah dia menghilangkan diri...pelik betul..apalah alamat mimpi macam ni..

1 comment:

Anonymous said...

mimpi ular brmaksud kta akn mdpt psgn or jodoh...