Sunday, August 15, 2010

Klinik Dr.Venkat

Klinik ni terletak di Jalan Putera, Alor Setar..berdekatan dengan PMC. Dr.Venkat ni dikatakan pakar dalam bidang sakit kulit. Disebabkan ada masalah dengan sakit kulit..maka kelmarin aku dan geng terpaksa cari klinik ni.. Dah banyak doktor tapi tak juga sembuh..pakar kat HTF dah jumpa ..tapi tiada perubahan..

Ada kawan beritahu supaya cuba jumpa Dr. Venkat ni. Jadi..kelmarin (Ahad) aku pun cuba cari klinik ni. Berpandukan maklumat dari rakan dan internet..aku cari kat jalan Putera..Depa kata dekat dengan PMC saja..Satu lagi depa kata ..tak jauh dari Plaza Sentosa di Jalan Putera..

Plaza Sentosa dilihat dari Klinik Venkat

Cari mula tu tak jumpa..sesat juga sampai ke PMC...Toleh belakang baru nampak papan tanda klinik ni yang dipasang di bahagian belakang. Rupanya klinik ni berada di kepala simpang jalan masuk ke PMC dari arah jalan Putera saja..

Di seberang Klinik Venkat ni ada kedai perabut Gucca ni..betul-betul di hadapan klinik..

Sini ..parking tak ler susah sangat..entah ler. Mungkin waktu tu masih awal lagi...Baru jam 9.10 pagi..tapi kira mudah ler nak parking kereta.


Ni ler klinik tu dari arah luar..Doktor tu periksa..ha..ha.. akhirnya kena bil boleh tahan gak ...RM195.00. Dua minggu lagi datang jumpa semula no..

1 comment:

Anonymous said...

Klu mhal tp bkesan xpew...kte pn kne mhal jgk...RM200