Pages - Menu

Sunday, May 9, 2010

Kopi Kawe Lite

Versi baru Kopi Kawe..nama dia Kopi kawe Lite..entah pasai apa aku cukup serasi dengan kopi ni..kesan meminumnya cukup baik untuk kesihatan aku..sejak mengamalkan minuman ni ..aku dah jarang demam..rasanya badan aku lebih berdaya tahan terhadap penyakit yang sering aku hadapi dulu-dulu..


Aku minum tak banyak..sepeket saja sehari..Minum semasa rilek-rilek di waktu petang. Kekadang dua hari sekali..tanpa gula..santai..bebaskan tekanan setelah seharian berhempas pulas dengan bahan mentah produk aku yang kurang berkualiti..


Bagi aku produk ini cukup baik untuk orang lelaki..Sihat , kuat dan mantap..Tetapi ...bersenam adalah wajib..maksudnya minum kopi ni tanpa bersenam kurang berkesan..cuma senaman ringan untuk perbetulkan semula urat saraf dan mengeluarkan peluh... jogging ka selama 30 minit setiap hari..Dah hampir dua tahun aku dan geng aku amalkan minuman ni..Tak caya..boleh cuba sendiri tapi jangan lebih-lebih..panas ...

1 comment:

Anonymous said...

Ada lg k kopi ni