Pages - Menu

Saturday, October 31, 2009

MPSAH @ ipsah..


Hari ni aku menjejakkan kakiku semula ke MPSAH setelah 20 tahun aku meninggalkannya. Dulu..di sini aku pernah belajar dan menimba ilmu bersama-sama kumpulan rakanku. Hari ini pun aku datang semula untuk belajar di sini..Tapi hanya untuk dua jam saja...Sebab ada kuliah kat Dewan Bukhari..Kelas En. Z..

Sekarang MPSAH dikenali sebagai IPSAH..dah naik taraf dah. Sudah banyak yang dah berubah..Bangunan pun dah banyak..
Dulu-dulu..Belakang sekali tu bangunan asrama lelaki..

Ini blok pentadbiran..Banyak kenangan aku dan kwn-kwn di blok ni. Kenangan suka dan duka....

Sekarang sudah ada menara jam..tapi ada satu identiti MPSAH yang sudah hilang. Tiada lagi taman Hindi..Dulu-dulu..kalau sebut taman Hindi..semua pelajar tahu. Nak jumpa mak we & pak we pun kat taman Hindi..namanya saja sudah sinonim dengan nostalgia yang indah-indah..Tapi aku tak der ler nostalgia yang ada kaitan dgn taman tu..heh..heh..

No comments: