Pages - Menu

Monday, March 16, 2009

Jalan-jalan...cuci otak

Hari minggu yang lalu aku ikut geng aku pergi jalan-jalan...pergi ke Pantai Timur.Ganu dan Klate..Best gak tapi aku ada masalah dengan handphone aku. Baterinya buat hal lak. Bateri selalu kong...tak simpan kuasa.. Jadi tak boleh nak ambil gambar ..

Masjid kristal dilihat dari atas jambatan..

Peserta rombongan Cik Kiah..

Singgah jap kat rumah Hj Hadi..gini ker rumah tok guru..alhamdulillah..berjiwa rakyat marhaen..

Masjid Haji Hadi..

Ni kat pantai Marang...dekat Anguilia Resort. Resort ni ler aku dan geng melelapkan mata dan berhenti penat..Pagi tu aku jogging kat pantai ni...best nyer suasana kat sini..suasana selepas subuh..matahari baru terbit...menghadap pulau Kapas..


Ini pula kat Pantai Batu Buruk...Tak boleh jalan-jalan tepi pantai ..banyak tahi kuda kat sini. Hati-hati bila berjalan kat pantai ni..takut terpijak tahi kuda pula.Jadi lebih baik duduk rehat kat taman permainan jer...


Replika masjid saja..nak masuk tengok replika ni kena bayar rm10. Mahal da..jadi tak payah masuk ler.


Pemandangan dari jauh masjid kristal..tak der apa pun kat sini. Cerita jer lebih..


Ni la rupanya misjid yang dok cerita tu..

No comments: